Otomotiv ve teknoloji tutkunlarının merakla beklediği Autoshow 2021 başlıyor. İlk dijital Autoshow etkinliği olma özelliğini taşıyacak organizasyon, bu yıl ‘Mobilite’ temasıyla  14-26 Eylül tarihlerinde otomotiv tutkunlarıyla buluşacak. Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından 17’ncisi düzenlenecek dev etkinlikte, ziyaretçiler otomobillerin ve hafif ticari araçların yanı sıra ilk kez motosiklet ve scooterlerı da inceleyebilecek.

Türkiye’nin en önemli otomobil fuarı bu yıl dijitale taşınıyor. ODD tarafından düzenlenen ilk dijital Autoshow olma özelliğine sahip olacak organizasyonda katılımcı her marka; sanal gezinti için boyutlandırılmış özel stant alanını tasarlamış durumda. Ziyaretçiler markaların satış temsilcileriyle de canlı olarak görüşebilecek, finansman imkanları hakkında bilgi alabilecek, merchandising ürünlerine ulaşabilecek ve fiziki test sürüşü için rezervasyonlarını planlayabilecekler.

Enerjinin bir an bile düşmeyeceği Autoshow 2021 Mobility, özel oluşturulan bir alt yapı üzerinden tüm cihazlardan takip edilebilecek. Etkinliğe katılmak isteyenler www.odd.org.tr/autoshow2021 adresinden giriş yaparak bu sıra dışı deneyimi  herhangi bir uygulamaya ihtiyaç duymadan yaşayabilecek.   

Mobilite temasıyla ilklere sahne olacak Autoshow’da yaklaşık 30 otomotiv markasının bir çok modeli son teknolojilerle görücüye çıkacak.

4 yıllık aranın ardından iddialı şekilde geri dönen Autoshow fuarı ile ilgili olarak ODD Yönetim Kurulu Başkanı Emir Ali Bilaloğlu, “İçerisinde bulunduğumuz süreçte mobilite ve dijitalleşme bildiğiniz gibi hayatımızda çok önemli bir yere sahip oldu. Bu sebeple değişen tüketici alışkanlıkları ve giderek hızla dönüşen teknoloji ile geleceği şekillendirecek olan ‘Mobilite’ kavramı üzerinde durmak ve vurgulamak istedik.


Tüm ziyaretçiler Eylül ayında açılacak olan Autoshow 2021 dijital platformunu diledikleri gibi ziyaret edip, ilgi duydukları markalarla bir araya gelip, kendileri için hazırlanan sürpriz içeriklerle beraber sergilenen tüm ürünleri inceleme imkânına sahip olacaklar.

Çok sayıda otomotiv markasını bir araya getirecek ve dünyadan herkesin erişimine açık olacak bu dijital platformun, ülkemiz otomotiv sektörünün tanıtımına da katkıda bulunacağına inanıyoruz.

Bizlere bu keyifli süreçte eşlik eden ve heyecanımızı paylaşan destekçilerimiz başta CASTROL olmak üzere, Otokoç Otomotiv, Autorola ve Garanti BBVA’ya da teşekkürlerimizi sunmak isterim.’’

değerlendirmesini yaptı.

Dijitale taşınan Autoshow’un yeni konseptine yönelik açıklamalarda bulunan ODD Genel Koordinatörü Dr. Hayri Erce ise, “Markalarla beraber uzun ve detaylı bir hazırlık sürecinin ardından geri sayım başladı. 14-26 Eylül tarihlerinde  www.odd.org.tr/autoshow2021  web adresinden otomotiv tutkunlarını en son teknoloji ürünlerle bir araya getirecek ve markaları buluşturacak fuarın hem otomotiv tutkunları hem de sektörümüz için çok güzel bir sinerji yaratacağına inanıyoruz.

Uzun yıllardır fuarlara destek veren Derneğimiz, dijitalde de çok farklı bir deneyime imza atmak istedi. Dünyada fuarları yakından takip ediyoruz. Çok sayıda markayı çatısı altında birleştiren bir Dernek olarak dijitalde yapılmamış bir yöntemle gerçek deneyime en yakın fuar deneyimini  yaşatacak olmamızın heyecanını taşıyoruz.

Son teknoloji ürünlerin yanı sıra çok sayıda etkinlik, marka toplantıları ve sektörün geleceğine de ışık tutacak seminerlerle zenginleşecek dijital fuarımızın yanı sıra, otomotiv sektörü fuar süresince fiziki ortamlarda da gerçekleştireceği aktivite ve kampanyalarla heyecana destek olacak.  ’’ dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir