Teknik Veriler

Isuzu D-MAX 4X4 V-CROSS AT

Motor 1.9 litre, 4 silindirli, turbo dizel

Güç 163 HP @ 3600 d/d

Tork 360 Nm @ 2000 – 2500 d/d

Aktarma 6 ileri otomatik, 4X4

0-100 kms – sn

Maksimum hız 182 km/s

Yakıt tüketim (Ort.)  7.5 lt100 km

Bagaj Hacmi: 1530 LT kargo alanı

Ağırlık: 2025 kg

Fiyat 408.400 TL

Isuzu’nun pick-up pazarındaki iddialı modeli D-Max yenilendi. Vakit kaybetmeden direksiyondayız…

Artılar: Tasarım, sürüş konforu ve stabilite, yumuşak malzeme detayları 

Eksiler: Yüksek fiyat, rakipleri, çok zorlu

KARAR: D-Max yenilendi ve zorlu pick-up sınıfında başarılı olmaya çalışacak. Açıkçası rakipleri çok zorlu. Ben aracın özellikle ön konsolunu çok beğendim. Ayrıca sürüşü de bir kamyonetten beklenmeyecek kadar stabil ve konforlu. Arka koltuklar yine pek rahat değil ama kabul edilebilir düzeyde. Kısacası bir kamyonete özgü başarılı sürüş dinamikleri, güçlü motoru ve çekişiyle ben D-Max’i beğendim. 

Isuzu’nun pick-up segmentindeki temsilcisi D-Max, “Hayallerin için yeniden tasarlandı” sloganı ile yeniden doğdu. Yepyeni bir görünüme kavuşan D-Max, yeni tasarımı ve donanım özellikleriyle pick-up sınıfına yeni bir heyecan getirdiğini söyleyebilirim. 4 farklı donanım seviyesinde 7 farklı versiyon olarak pazara sunulan D-Max’in, premium versiyonu V-Cross ile beraberim.

“V-Go” donanım seviyesi temel iş gücü gereksinimi eksiksiz karşılayacak şekilde tasarlanırken, “V-Life” ise D-Max’i iş gereksinimlerinin yanında kişisel olarak kullanacak kişiler düşünülerek tasarlandı. “V-Joy” ve özellikle de “V-Cross” sürüş deneyiminden daha fazla keyif almak ve üst segment araç konforunu hissetmek isteyenler için tasarlandı.

Tamamen yeniden tasarlanan D-Max eskisinden çok daha agresif bir görünüme sahip. Yeni ve karakteristik bir yüze kavuşan D-Max hem iç hem de dış tasarımında ticari araç kalıplarını kıran modern çizgilerle donatılmış. Daha verimli ve daha iyi performansa sahip bir motor, araç güvenliğini ve sağlamlığını artırmayı hedefleyen iyileştirilmiş şasi, yeni süspansiyon yapısı ve daha büyük frenler ile birlikte aracın altyapısında da büyük yenilikler mevcut. Tüm bu değişimler ile birlikte D-Max tüm versiyonları ile 800 mm sudan geçebilme kabiliyetine kavuştu. Yaklaşma, uzaklaşma açıları iyileşirken aracın yakıt tüketiminde de belirgin bir iyileşme sağlandı.

Tüm versiyonlarda sunulan 800 mm sudan geçiş yüksekliği ve 4X4 versiyonlara eklenen diferansiyel kilidi off-road severler için önemli bir gelişme. Güvenlik çok önemli. Adaptif hız sabitleme, arka radar,  yağmur ve ışık sensörü, kör nokta algılama, stereo kamera ve bununla birlikte sunulan (ADAS) ileri sürüş destek sistemleri sürüş güvenliğini yeni bir seviyeye taşıyor. 9 inç dokunmatik multimedya, kablosuz Apple Car Play ve Android Auto bağlantısı, çift bölgeli dijital klima diğer akla ilk gelenler….

D-Max’te; Bi-LED farlar, yeni tasarlanmış ön ızgara, modern renk kombinasyonları, yan basamaklar, tavan rayları gibi detaylarla hem spor hem de agresif bir görünüm hedeflenmiş. 4.2 inch renkli bilgi ekranı, yumuşak doku, ince dikiş detaylar, kaliteli iç malzemeler ve yeni iç trim renkleri ile içi tasarımı da tamamen yenilenen yeni D-Max, dokuz farklı renk seçeneği ile sunuluyor.

Yeni D-Max tüm versiyonları ile eski versiyonlarına göre daha donanımlı. Tüm bu donanım özelliklerinin yanında 4.000.000 km’ye eşdeğer testler ile Isuzu’nun sağlamlığından ödün vermiyor. Güvenlik konusunda yeni bir sınıf belirleyen D-Max özellikle V-Cross donanım seviyesindeki stereo kamera, arka radar, trafik işareti tanıma ve hatırlama, ön çarpışma ve otonom frenleme, dönüş asistanı, çoklu çarpışma önleyici fren sistemi, adaptif hız sabitleme, otonom frenleme, şerit takip sistemi, kör nokta uyarı sistemi ve uzun far asistanı gibi bir çok özelliği ile çok daha güvenli bir sürüş sağlarken ön ve arka park sensörleri, dönüş asistanı ve geri görüş kamerası ve nispeten yumuşak direksiyonu ile şehir içi kullanımı da sorunsuz hale getiriyor.

D-Max’in yenilenen direksiyon sistemi, süspansiyon sistemi, kabin bağlantıları yol tutuşu ve manevrayı kolaylaştırıken araç içi gürültüyü’de önemli oranda düşürmüş durumda. Hava yastıkları güvenliği artıracak şekilde geliştirilen yeni D-Max’e ayrıca merkezi hava yastığı gibi sınıfında fark yaratan yeni güvenlik önlemleri de eklendi. Güvenlikte yepyeni bir noktaya ulaşan yeni D-Max, Avrupa Euro NCAP ve Avustralya ANCAP’ten 5 yıldız aldı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir